About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, March 30, 2018

Afzien

Het is Paasweekend , het weekend waarin volgens de Katholieken Jezus een lange lijdensweg heeft afgelegd naar het kruis.
Nu maandag, Paasmaandag ga ik ook afzien, alleen gaat het hopelijk niet leiden tot de dood. Ik ga proberen om de bestorming van Alden Biesen te lopen , 10 mijl oftewel 16 km terwijl mijn langste duurloop tot nu toe 11 km is. En bovendien is het niet vlak, maar zitten er 6 heuvels in.
Mijn doel is dus ook gewoon om het uit te lopen, zelfs laatste worden is geen ramp.
Wordt vervolgd.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 38/40. 

No comments:

Post a Comment