About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Saturday, February 17, 2018

De beste aankoop ever

Ik wou al lang een hond, maar dat is niet simpel als je met 2 gaat werken. Bovendien wie kan er thuisblijven om de hond zindelijk te maken? Maar toch vroeger hadden we thuis honden en heel in het begin van mijn zelfstandige leven had ik 2 katten, Pebbles en Dozy die vorig jaar kort na elkaar zijn overleden. Maar nu wou ik dus een hond, voor mij maar ook voor mijn jongste zoon die volgens mij daar zeker baat bij zou hebben.
En toen gebeurde er iets, een schildklier die op een niet zo positieve manier aan het uitbreiden was, die moest er dus uit en daarna moest ik tijdje zonder schildklier , nog effe naar ziekenhuis en dan terug herstellen.
Dus ik was langere tijd thuis en om van iets negatief iets positief te maken besloten we om werk te maken van de " ik wil een hond"
En dat werd dus Luna geboren 13/11/17, dezelfde verjaardag als mijn ex, maar dat heeft ons niet tegengehouden, ik geloof niet zo in sterrenbeelden. Het is geen rashondje maar een kruising tussen een Maltezer en een Terriër oftewel een Boomer, hoewel als ik de foto bekijkt lijkt ze er helemaal niet op.
Op 10/1 zijn we haar gaan halen en we hebben er nog geen minuut spijt van gehad. Op dagen dat ik 8 uur van huis ben breng is ze naar mijn ouders die nu dus op de hond passen in plaats van de kleinkinderen. En hoewel ze voordien bij hoog en laag beweerden niet voor een hond te zullen zorgen als we zo zot zouden zijn om er een te nemen zijn ze nu enthousiaste dogsitters. Niet alleen voor Luna maar ook voor Rocky de hond van mijn broer die ondertussen al 5 jaar is.









Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 4/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier


No comments:

Post a Comment