About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, September 1, 2017

Aan alles komt een eind...;

Zelfs aan alle mooie liedjes, zoals het zomervakantieliedje dat voor mij echt nog wat langer mocht duren. Vanaf nu elke ochtend weer haast en spoed, kinderen opjagen die niet mee willen en daardoor zelf opgejaagd zijn en dan toch nog te laat komen enz... 
Wat lopen betreft ik augustus toch redelijk goed geweest 112.94 km in tegenstelling tot juli waar ik maar 18.31 km liep op een maand. 
Die laatste 2 weken halftijds werken , enkel in voormiddag was toch leuk. Zo ging ik naar Maasmechelen Village, maar ook mij jongste zoon naar outlet Roermond, wie zegt er dat je met jongens niet kan winkelen. 






No comments:

Post a Comment