About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, July 3, 2017

De voorlopig laatste..

Mijn loopritme is tegenwoordig zeer onregelmatig , gebrek aan tijd in combinatie met het weer , leuk om in te zitten maar erin bewegen is wat minder. Dan waren er vorige 2 weken de examens, niet voor mij maar voor mijn 2 zonen. Toen ik zelf examens had , had ik meer vrije tijd dan nu :-)
Maar om een lang verhaal kort te maken , zondag stond er een loop op de agenda. Eentje die voor de eerste maal georganiseerd werd: de Hoeseler run. Zoals de naam zegt: in Hoeselt , naast Bilzen en dat ligt tussen Hasselt en Maastricht.
Op zaterdag was ik al de nummer gaan ophalen en 's avonds zijn we frietjes gaan eten , om zeker goed voorbereid te zijn ;-)

Mijn enigste doel was dit maal niet te stoppen, ik heb de neiging om tussenin altijd te stoppen en dat is niet goed. Dat kwam deels door stress veroorzaakt door frustraties wat eruit kwam op het moment dat ik ging lopen, maakte niet uit welke afstand. De  laatste drie maal dat ik was gaan lopen was dit dus al mijn doel geweest en het ging. Zondag lukte het ook , de tijd was niet om naar huis te schrijven maar ik was niet de laatste , oef.

Enkele sfeerbeelden...




No comments:

Post a Comment